Veelgestelde Vragen
Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over Beauty Salon Lindsay Paris. Als u nog andere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.
Welke services bieden jullie aan?
Ik bied wenkbrauw-, wimper-, wax- en BIAB nagelbehandelingen aan.
Ben je goed te bereiken met het OV?
Ja, je kunt uitstappen bij de R.K. kerk in Losser. Vanaf de bushalte is het slechts 1 à 2 minuten lopen naar de salon.
Hoe kan ik contact opnemen met Beauty Salon Lindsay Paris?
Je kunt contact met mij opnemen via telefoon, e-mail of door het contactformulier op onze website in te vullen. Daarnaast ben ik ook bereikbaar via een DM op Instagram. Ik help je graag verder!
Wat zijn jullie openingstijden?
Ik werk op afspraak. Mocht je geen beschikbare plek zien in het boekingssysteem of een last-minute afspraak willen maken, stuur me dan een bericht of bel me. Ik kijk graag met je mee naar de mogelijkheden!
Kan ik online een afspraak maken?
Ja, dat kan! Je kunt een afspraak maken via mijn online boekingssysteem, telefonisch of via WhatsApp. Ik help je graag verder!
Waar is Beauty Salon Lindsay Paris gevestigd?
Beauty Salon Lindsay Paris is gevestigd in het hartje van Losser, aan de Gronausestraat 10, 7581CG. Kom langs en geniet van een heerlijke behandeling!
Wat zijn de parkeermogelijkheden?
Je kunt gemakkelijk parkeren bij de parkeerplaats van De Wolters of Jumbo, beide op korte loopafstand van de salon.
Bied je cadeaubonnen aan?
Ja! Bij Beauty Salon Lindsay Paris kun je cadeaubonnen kopen voor ieder gewenst bedrag.
Accepteer je betalingen met pinpas?
Nee, je kunt bij mij betalen met contant geld, een betaallink of via een QR-code. Betalen met pinpas is nog niet mogelijk.
Kan ik een vriendin of familielid meenemen?
Ja, dat kan zeker! Laat het me van tevoren wel even weten, zodat ik hier rekening mee kan houden.
No-show & Te Laat Policy
Heb je een afspraak? Zorg er dan voor dat je op tijd bent. Ik wacht maximaal 10 tot 15 minuten, afhankelijk van de duur van de behandeling. Ben je later, dan kan ik de afspraak helaas niet meer garanderen.
Wil je je afspraak annuleren of verzetten? Dat kan kosteloos tot 24 uur van tevoren. Bij een no-show of een te late annulering ben ik genoodzaakt 100% van de behandelkosten in rekening te brengen.
Dank voor je begrip!
Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of het plannen van een afspraak.